nervööös

red ut en sväng på stokes idag med lina. vi red längst nyvägen och det blev en del galopp. jag red på pehlam men det var bara för att verkligen få kontroll på han i galoppen så han inte springer iväg som han kan tycka är jätteroligt ;) men det måste ju gå kontrollerat så därför åkte det bettet på.
 
annars har min dag varit kung. mariam och rasmus kom hit en sväng så vi bakade kladdkakemuffins, dom blev ju helt klart dom bästa!! även fast mamma och pappa hade annat att invända med så får inte deras kommentarer räknas :) sen drog vi hem till rasmus och spelade cod, och jag kan ju bara säga att det spårade ur helt totalt för min och mariams del. det slutade med att vi spelade i olika lag med ställde oss i varsitt fönster och sprang förbi det och skrek "LALALALALA". vi är nog inte så bra på cod ;)
 
får föresten tillbaka mitt so-prov och mitt hemkunskap-prov imorgon !! snacka om att vara nervös. den var det ju det där med spanskaglosorna igen, hoppas dom sitter fast i hjärnan nu ;)
 
/ Emmy

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :