jag tror inte att hon är halt om man går loss i hagen?

haha! Emmy tog in Stokes för en tur i dag och Nicki och Spotten va fortfarande ute. 
tänkte ingen speciellt på de och går ut i sadelkammaren för att putsa mina grejer... 
då hör man dumdumdumdumdumdumdudmddmduddumdudm. race i hagen ;) 
fick gå ut ett antal ggr för att stanna och lugna ner dom. men dom insåg ganska snart 
att de va inte värt de, hehe. fortsatte att putsa mina grejer och avguda nya pannbandet ♥ 
 
Ikväll tar jag mig upp till ridhuset för att jobba henne lite. hon har inte gått ngt riktigt pass sedan hoppträningen 
förra veckan... men jag hoppas att det går bra, säkert stelt och ngt motvilligt men jag får la jobba lite då ;))
ska tvinga mig själv att ha säkerhetsvästen på mig idag.. ser ut som en sköldpadda med punkterad rygg när jag har den på, lutar mig framåt hela tiden.. måste bara lära mig ha den på mig ;) 
 
/Clara 
 
sommar när hon gick loss i hagen haha

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :