I can see the light!!!!!

Nicki va bättre idag, inte fullt ut super, men BÄTTRE! 
tog mig en tur på byn i sadeln tsm med mamma och hundar! 
travade lite där jag hade lust men skrittade mest. imon så går hon lugnt också
och på onsdag tar jag en tur upp till ridhuset och jobbar lite lätt :) 
 
det här va verkligen skönt, alla här hemma började bli lite oroliga...
men på bättringsvägen hoppas jag! och om det bara går framåt nu, hoppas jag att allt är 
okej till Linda Lejon träningen som är på söndag! 
 
 
btw, sorry för sämst uppdatering idag. det va bara en lazy monday...
emmy spelar match och tränar sent idag om ni undrar vart hon är ngtstans! 
 
och jag hoppas att pannbandet kmr den här veckan!! aaaaaah!! 
 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :