3 h träning

efter att ha varit sjuk och halv dålig i en vecka så var det dags för comeback idag. och det blev ingen lugn inte. först en träningsmatch mot F99 som vi vann med 5-3 tror jag. men sen var det bara en liten kort paus och sen var det bra att köra en träning på 1,5 timme. visst, jag fick inte mycket att göra på matchen, men jag skulle ta det lugnt men det gick ju inte riktigt. så Åsa körde bx-spel och massa sånt, som är as drygt ;)
 
stokes fick gå ett pass med erica idag. kan tänka mig att han är lite trött sen gårdagen, min stjärna !! film från 80 cm fick lite längre ner på bloggen, kolla in den! :) imorgon kan jag nog tänka mig att jag ska rida lite på elljusspåret, får se ;) har utvecklingssamtal också, woop woop......
 
/ Emmy
 
 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :