Beautiful weather

helt underbart väder!!! kunde rida utan handskar och långkalsonger idag, helt underbart <3 solen värmer så himla skönt och blå himmel, Dalarna levererar ! såhär får det gärna vara hela sportlovet :)
 
idag på pay n jumpen fick jag stå i cafeterian och det gick riktigt bra. vi fick in ganska mycket pengar faktiskt bara för att vara en halt vanlig pay n jump och med tanke på att vi inte är en stor klubb häller så var det här riktigt roligt :) jag, olivia och clara gick sen tillsammans över solhöjden, och det gick väll sådär.. vi höll alla på att ramla flera gånger, tur att man har den bästa balansen då ;)
 
men nu sitter jag här hemma och ska snart åka till ridklubben igen men den här gången för att vara med på årsmötet. då ska även US-styrelsen väljas.. jag har en känsla redan nu utav vilka som kommer få vilka uppdrag, men vem vet ? allt kanske ändras ;)
 
/ Emmy

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :