bäste morgongympa

vaknade upp och gick loss till Harlem Shake. kan inte vakna på bättre sätt ;) 
haha, efter de så vandaliserade Emmy en påse med saft som hon frös in igår. för att de skulle bli
hemmagjord slush idag. hehehe. omnom. med de i magen så åkte vi hem t stallet och 
fixade hästarna för lite hoppning i ridhuset.
Nicki va jätteduktig. fast en gång kollade på en bom som låg snett över en cavaletti.
och den asså, den kunde ha dödat henne. så i stundens hetta så fick hon lov att 
slänga sig därifrån. utifall att den skulle komma efter henne liksom ;) 
 
imon åker Emmy till Torslanda och då sköter jag om Farbror Stokes medans hon är 
där nere ;) ruligt, blir lite högre upp från marken än lille Skrutt :p hehe. 
 
nu ska jag njuta av min lediga sportlovs tid och chilla i min soffa ;) 
/Clara
 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :