TRÖTT

har inte alls varit min dag idag. vaknade tre-fyra gånger inatt så jag var hur trött som helst när jag kom till skolan. vi fick håltimme på spanskan så jag och clara gick ner till stallet och mockade och sånt. erica red stokes idag men det är knappt så han kommer utanför stallet nu. han har bara brodd fram i trakterna så han halkar lätt. vi har sagt till våran hovslagare att han behöver nya skor så jag hoppas han kan få det så fort som möjligt.
 
innebandy träningen var också sådär otroligt seg och ingenting funkade som det skulle. det var inte det att jag har gått tillbaks i min svacka, utan abra att jag var otroligt trött.... usch... men jag måste rycka upp mig! på fredag ska jag till Gävle med distrikslaget och på lördag till Uppsala med mitt vanliga lag :)
 
 
 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :