tre matcher, en helg

ja herregud nu är jag riktigt trött. eftersom stokes inte har några snösulor eller broddor på alla ställen i skona så kommer han inte från gården. så denna helgen har bara handlat om innebandy för mig. åkte till gästrikland igår och spelade en grymt bra match med distriktslaget som vi vann.
 
idag var jag i uppsala och spelade med mitt lag och den matchen vann vi med 7-5. riktigt bra offensivt och vi kämpade på bra hela matchen. det var ett mål som jag tyckte att jag faktiskt kunde ha tagit. det var ett friläge så det var liksom en 50/50 chansning. men men, man måste få göra fel också ;)
 
på vägen hem frågade Marcus mig om jag ville spela med Divison 4 imorgon och jag känner mig i så pass bra form så jag tackade ja. så ja, det skulle vara rätt så gött att vinna imorgon också så blir det tre vinster på en helg ;) 
 
 


KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :