Såhäääääär fin ponny!

Va i ridhuset igår och trimmade lite. SÅ JÄKLA FIN HON VA. Gaaaah hela framridningen, avtravningen och allt där emellan. Mjuk och fin och med på noterna. Bästa ponny.
Ställde upp två räcken också på 1m vardera. Och det kändes lågt. A piece of cake. Som föredetta hopprädd så är det helt fabulous! Och det är grymt bra med tanke på nästa tävlingssäsongen 
Eftersom jag tänkt debutera LA, 110 cm. 

Det krävs också 3 felfria LAer för att få hoppa MSVB. jag hoppas verkligen nästa år blir ett super år. 

På söndag är det träning för Lotta Sjöberg (fd Shoultz) med Utvecklingsteamet. Hoppas moder natur är på min sida, för de skulle tydligen bli runt 10 minus... Tack min gröna december för du fanns med mig så länge. Idag ska det snöa, 2 dm. Yei. 






KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :