Ridtur och intervaller

men herregud vilket äckligt väder det är ute. i december ska det vara snö överallt och man ska behöva ha på sig underställ vart man än ska. visst, jag gillar värme och det var rätt så najs att kunna rida i tjocktröja och dunväst idag men i december ska det vara snö, punkt slut.
 
red en sväng med Clara idag till travbanan och jobbade lite smått. som vanligt så trodde jag ju att farbror kunde va lite trött iallafall... men nej... lika pigg och sprallig som vanligt :) 
 
åkte in till stan en sväng med mamma också för att kolla på nya innebandyskor, broddar (till mina springskor) och nya handskar. fick med mig ett par skit snygga Nike skor hem och ett par broddar. invigde broddarna på en gång när jag kom hem genom att ut och springa 3,3 km med blandade intervaller. usch, tycker inte om det.. men, de måste göras ;)'
 
hörs imon!
 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :