Rejäla framsteg på dressyrträningen

Jag trodde jag skulle börja gråta idag på dressyrträningen. Herregud vilka framsteg vi har gjort tillsammans! Måste såklart tacka Erica också som hjälper mig med honom, men ändå, VILKET KÄNSLA! Det var helt underbart när bara allt föll på plats, han gick i form (utan snodd) och jag satt bra i sadeln. Har fortfarande en hel del att jobba på såklart, man är ju aldrig färdiglärd om man säger så. Under vintern tänker jag jobba främst med dressyren (min egna position) och gymnastikhoppning/markarbete.
 
Så jag är riktigt stolt över min egna insatsa denna helgen. Vinst igår i innebandyn, och en form utav vinst idag också. Bättre ponny får man leta efter <3
 
 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :