Myser ner mig och somnar gott

Nicki va så dutti idag!! Red på banan igen och såå fin hon va. Ponnyskrutten då. Men däremot så dotter jag som ett arsel i höger varv. Åååhå jag blir så arrg på mig själv. Åh. DET är verkligen ngt jag måste jobba med, mig själv. 
Nicki ska också lära sig och jobba på en massa grejor. Men just nu så skulle jag mest vilja ändra på mig. 

Medans Nicki rids bra och lär sig så lär jag också henne nya trix på sidan av! Hon är så rolig den här ponnyn. Super snabb att lära sig och vill verkligen. Just nu hållet jag på att finslipar på kram och lyfta de ben som är mittemot mitt ben som jag lyfter :) framsteg gör vi :)

Men nu ska jag mysa ner mig mitt nya täcke..... Myyys 




Bättre bilder imon lovas! Hehehehhe 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :