lugn torsdag

idag blir det en riktigt lugn torsdag. ska nog jobba stokes lite idag, så ska kolla på ridhustiderna. annars så har jag ingenting. eftersom linda-träningen blev inställd tänkte jag åka och spela innebandy men den träningen blev också inställd pga att vi är för få på träningarna. vi är typ 9-10 stycken bara.
 
så jag kommer nog sitta hemma med spanskan och plugga som sjutton ikväll! måste klara det här provet med liite mer marginal än dom andra.. haha.. nej men va sjutton, betygen sätts om bara några dagar och jag vill iaf få ett C i spanska, om det är möjligt ;)
 
men nu ska jag gå och äta lite frukost så hörs vi senare idag!
 
 
tycker de kan komma rejält med snö nu!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :