lite shopping med mamma :)

slutade så tidigt i skolan och jag kan inte rida häller efterom stokes inte har några snöskor, så jag och mamma tog en lite shoppingtur :) blev till Lager 157 och Bubbleroom. på Lager 157 köpte jag två par leggings ich två nya mössor från Bondelid. inne på Bubbleroom så köpte jag en klänning som jag nog ska ha på nyår :)
 
imorgon åker jag till gävle typ direkt efter skolan. hinner hem och äta lite och så, sen sticker jag. det är samling 18.00 och matchstart är 19.30. så jag kommer komma hem rätt så sent ändå. men jag är otroligt taggad! för det är typ nu som det avgörs om jag får åka emd upp till SM eller inte. så det gäller bara att gå ut och visa dom att man ska ha en plats!
 
denna kvällen kommer spenderas hemma i mina älskade mjuksbyxor och mys framför en film <3
 
 
 
 
 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :