Jobbat på bra

Träningen idag gick bra. Fick till en skitbra runda på slutet. Bara jag sätter en bra galopp från början så. 
Känner att träningsvärken i magen kmr.. Höhö får nog känna på imon. 

Nicki ska bara få skritta imon och chilla lite allmänt. På söndag är de hoppträning igen men för Linda denna gången. Jobbar vidare med vad jag fick med mig från dagens träning. Just nu tror jag att det är mig själv jag får jobba lite med. Har precis kommit till den punkt då jag lärt mig själv att vara lugn och mjuk i handen men ändå rida. 
Nu ska jag jobba lite med mitt överliv i sprången. Jag vill vara mer stilla och räta upp mig så jag kan ta snabba beslut efter hindren och inte vara galoppsprång efter :) 




Tyvärr inga bilder elr filmer sedan dagens träning. Men nästa vecka kanske. Hehehe 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :