förstod henne inte riktigt

Nicki har ju precis kommit ur sin vila. och jag har inte kunnat ridit ut och busa och galoppsa som
man brukar göra eftersom det är hårt i backen nu.. 
idag så vet jag inte riktigt om hon va busig elr om hon hon va så pass på gasen att hon tog mina, kanske lite för kraftiga, hjälper lite väl bra. hon skuttade med rumpan och bockade lite.
men jag kunde inte förstå om det va för mina ben elr om hon va busig.. 
 
i slutet av passet så tänkte jag bokstavligen galopp. och hon fattade på en gång. 
hon är så cool på det viset. när man ska trava också, man behöver bara ge en liiten smack, 
så travar hon på en gång!
 
imon ska jag upp till ridhuset och kanske skutta lite OM det inte är så mkt folk där. 
annars så ska hon bara få rulla på i galopp och spralla av sig lite :)
 
 
 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :