blogg-appen vill inte samarbeta

blogg-appen har varit emot mig hela dagen så jag hoppas väll att detta inlägget kommer upp iaf då. jag är äntligen hemma efter en timmes fys och sen kollade jag på när dom andra tjejerna körde lite skottövningar och sånt. det var så otroligt hemskt att springa 15/15 intervaller ute när det var så kallt. dessutom så halkade man så fort man skulle springa typ. träningen slutar klockan tio så man är hemma rätt sent..
 
imorgon blir det ingen Linda-träning då dom säger att det ska komma 1-2 dm snö och då har vi ingen lust att åka ut på vägarna med hästtransport. så vi kommer förmodligen få en ny tid nästa torsdag som jag kan få vara med på istället. 
 
har inte så mycket mer att säga, rätt så himla as trött nu så jag ska försöka sova :)
 
 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :