tjolahoppsan

hallå hallå
det där med att ladda upp filmerna va ju nästan bara att säga tack och godnatt till..
testade att ladda upp 3 filmer samma dag som jag skrev inlägget om det. men de sket sig på en gång.
det har regnat i nån dag här också och då blir vårat internet inte så glatt.
 
men nu ska de va i sin ordning. och jag ska försöka hålla en bra uppdatering framöver. 
 
skäms lite att jag skriver bra inlägg i typ två dagar sen så blir de en liten paus och sen blogg igen. 
det funkar liksom inte.. har varit såhär lite av och till ett tag som ni märkt. måste liksom skaka av mig 
det här och köra på på nytt frsächt sett! hålla fin uppdatering med blandade inlägg
 
på måndag åker jag till Idre på klassresa. wöööööw
 
/Clara
 
 
brudarna lurv fick va med på bild idag. (ja, hunden t höger har underbett hehe)

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :