om jag hade haft ett par guldbyxor

den nästa grejen som står på listan är ett par ridstövlar. 
kollat på massa olika och de finns nåra som fallit mig i smaken. 
ja jag skulle ha köpt dom på en gång OM jag hade haft ett par guldbyxor 
så de bara är att dra fram nån tusenlapp när jag har lust med det. men nu är det inte så,
verkligen inte.. 
prösjade alla mina pengar jag hade sparat ihop på Strömsholm och Falsterbo. 
 
har kollat på Alex boots, man kan designa en stövel själv och min 
gode vän Ella har ett par super snygga därifrån med lackad topp.
finns många olika
 
annars så har jag spanat in De Niro, men här snackar vi att man är i 
behov av ett par guldbyxor. de är så gräsligt snygga stövlar så jag går under.
man kan designa efter egna önskemål här också, dyra. men snygga och säkert
kvalitets stövlar. om du vill ha ett par så får du dra upp 5 tusen lappar och lite till
ur guldbyxorna..
 
/Clara 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :