mycket att göra

har mycket att göra just nu så bloggen hinner tyvärr inte riktigt med alltid :( men det ska bli ändringar på det :)
 
har ju börjat nian, oh jag ska verkligen inte klaga på vårat schema!! jag slutar kl 14 på onsdag, torsdag oh fredag. helt underbart <3 har de hur bra som helst ;)
 
iaf, tävlingen i rättvik i söndags gick hur bra som helst! nollade i LD så jag fick en rosa rosett, me like ;) hehe. i LC tog jag lite för mycket i honom in på en oxer så han rev. men jag är hur nöjd som helst oh vi laddar verkligen om tills söndag då vi ska till leksand oh skutta ;)
 
men nu ska jag fortsätta titta på ridsport, medans jag kan... har ju inte eurosport så jag får passa på medans det är på SVT ;)
 
/ Emmy
 
 
 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :