fullt upp

hehe... bloggen har inte kommit i först hand nu dom senaste dagarna. vill njuta av dom sista dagarna på sommarlovet. rätt hemsk tanke att vi börjar skolan snart igen. känner mig inte alls redo för nian. alla dessa prov.. ett år till i åttan hade funkat för mig :D
 
men iaf, idag hade vi morgonen med hästarna så jag gick up vid halv sju oh åkte med mamma oh gav dom mat oh släppte ut dom. sen när vi kom hem gick jag oh la mig oh somnade om tills kvart i tolv då en kompis väckte mig ;) sen satt jag hemm i typ tre timmar oh gjorde absolut ingenting -.- helt värdelöst... så jag drog till stallet sen oh skrittade ut lite med clara oh tvättade ponnybus sen :) hehe, hela familjen var med. jag tvättade, mamma gick fram oh tillbaka med vatten oh pappa stod oh matade ponnyn med godis oh gräs, mitt lilla matvrak ;)
 
imorgon bär det av till Rättvik. ska starta en LD oh en LC. är riktigt taggad faktiskt :D min kompletta Englands-outfit ska invigas imorgon! schabraket har jag haft ett tag, men luvan fick jag nyligen av ringséns när dom var i falsterbo som tack för att jag tog hand om hästarna. har ridit med luvan redan en gång, men de gills inte som invigning för då skrittade jag bara ut för att prova den ;) 
 
/ Emmy
 
 
världens bästa <3

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :