EM på tv

har inte skrivit så mycket på bloggen för de finns inte på mycket att skriva om. händer inget som direkt är intressant om man säger så ;) va ute igår och när jag kom hem hade jag inte mycket ork till att skriva något. men jag hade en jättetrevlig kväll med clara och paow ute :)
 
red en långtur med stokes i torsdags, han vilade igår och idag ska jag rida dressyr. denna helgen är det inga tävlingar och inte nästa helg häller. 
 
nu är det fälttävlan på 1an som jag sitter spänd framför. fy sjutton va bra frida red!! helt otroligt att se hur bra dom rider. skulle va hur fränt som helst att testa på terräng. tror att stokes skulle tycka om de ;) samtidigt är det lite ovanligt att kolla på EM och höra sin tränare i speakertornet på plats :) go Tina!! 
 
sen är det så att claras internet hemma har vart segt i några dagar nu, därför har hon inte skrivit något :) men hon hoppas att det ska ha ordnat sig nu så hon ska prova starta datorn och se om internet vill funka :)
 
/ Emmy
 
 
 
 
 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :