DUBBEL NOLLA!!!!!

ÄNTLIGEN!!!!! så som jag har längtat och slitit med att få en dubbelnolla, och idag hände det!! de va en riktigt bra bana som verkligen passade både mig och stokes. han va verkligen på hugget oh lyssnade riktigt bra. kom lite nära in på hinder nr 3, men han ställer ju alltid upp så han hoppade och bommen låg kvar! herregud, de va hjärtklappning3000.. och känslan när jag red i mål för fas 2 och inser att jag har fått en dubbelnolla, åh den känslan går inte att beskriva. TOTAL LYCKA säger jag bara. allting stämde så bra och ja, allt var perfekt bara. jag låg rätt länge på 3-4 placering av 6 men sen gled jag ner till en 7:e så de blev inge ärovarv.. men jag klagar inte!
 
mois fotade även så senare idag hopppas jag på att kunna lägga upp bilderna :) det finns en bild som jag gillar lite mer än alla andra. det är en bild när jag precis har hoppat över de sista hindret och inser att jag har ridit på 0+0 så hela jag skiner upp och klappar om honom. jag fick nästan inge luft när jag hade ridit klart för de var så varmt och jag glömmer av att andas när jag rider, så hehe, de va inte mycket luft som kom ner i lungorna... måste försöka komma ihåg att andas ;)
 
resten av dagen ska han få gå oh bara gosa i gräshagen och ha det bra, för det förtjänat han verkligen!! min älskade ponny <3 
 
/ Emmy
 
 
 

KOMMENTARER


ni va jätteduktiga! grattis

2013-08-25 // 19:54:59
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :