är det inte de ena så äre de andra

nu äntligen när jag har börjat få koll på ryggen och så, så ska man gå och sträcka ledbandet i knät. jo men visst, varför inte liksom? nej det här var verkligen inte det jag behövde... fick reda igår kväll att jag var uttagen till nästa träff med dalalaget i innebandy oh jag har inte ens stått i mina målvaktskläder denna säsongen så det hade jag verkligen behövt gjort.. hade ju tänkt att träna idag men det får nog vänta.
 
vi får väll se lite hur de blir dom här dagarna framöver. som tur så är det inge tävlande i helgen. jag kan stödja nu på knät, men inte böja det. så det är framsteg iaf! oh dom som känner mig bra vet att jag inte har så stort tålamod.. så förmodligen kommer jag åtminstonde gå en promenad ikväll för att röra på mig :)
 
/ Emmy
 
 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :