Tävling på Falu Ridklubb

oj oj oj är dom ända orden jag kan säga just nu tror jag.... är så himla glad över dganes tävling, som dessutom var våran debut tillsammans! helt underbart att rida en sånhär ponny, guuud va jag älskar honom <3
 
började dagen med att åka hem ifrån vid 8 och coatchen Clara hängde såklart med ;) vi var inne vid Falu Ridklubb runt halv nio och jag skulle starta strax efter halv tio. så det första jag gjorde var att ta tävlingsmappen och gå till sekritariatet och anmäla att jag var där. sen gick allt med en himlans fart ;) 
 
klass 1 var en stilbedömning. i denna klassen kom jag på 2:a plats med 51 poäng, och ni skulle ha sett mitt face när jag fick reda på poängen. jag skulle bara ha vart glad om jag kom över 40-45, så det var rikigt roligt! fick rida ärovarv också, hehe ;)
 
klass 2 var en L:D (A+A). omhoppning på riktigt för första gången!! herregud, jag var inte så nervös inför klass 1, men inför denna var jag lite mera.. har ju hoppat omhoppning på träningar och så, men på tävlingar är det en lite annan sak. red grunden på 0 fel så det var bara att tuta på i omhoppningen och red även felfritt är, så det blev en delad 1:a plats :D 
 
så ja, vad ska man säga igentligen? kan bara konstatera att jag rider världens bästa ponny <3
 
/ Emmy
 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :