Flashback

för någondag sedan när jag stod och tränsade Stokes fick jag en riktigt flashback sen när vi var och provred honom. jag kom ihåg hur nervös jag var för att göra fel. tänk om jag skulle sätta på fel baksydd på fel ben ? eller kanske lägga sadeln lite snett eller för långt bak ?
 
åh jag kommer verkligen ihåg den starka känslan av nervositet som uppstod när vi körde in på gården i Ödeshög, alla tankar som snurrade runt i huvudet. tänk om jag verkade som värsta konstiga typen eller red för dåligt ? nej, då kan jag säga att jag körde över mitt självförtroende lite grann. 
 
men nu står jag här, med världens finaste ponny. han har lärt mig så himla mycket på dom 306 dagarna vi har tillbringat tillsammans. alla träningar, alla uteritter och alla stunder i stallet tillsammans med clara och nicki. 
 
min fina <3

KOMMENTARER


Ta chansen och var med i ”veckans-blogg” du vinner en länkning i menyn och ett inlägg där det står lite om din blogg! Det ända du behöver göra är att skriva att du är med och en liten kortfattad text om dig och din blogg i en kommentar!
http://erne.blogg.se/2013/april/veckans-blogg.html#comment
Lycka till! ♥

2013-04-03 // 00:32:18
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :