TAGGA TAGGA TAGGA, AWWWH

tjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! är grym taggad inför KM imorgon :D imorse trodde jag bokstavligen att jag skulle skitap å mig för jag var så nervös, men nu är det över, nu vill jag bara ut och kötta på! var med och byggde fram banan så jag kan den utantill nu :)
 
imorgon ska jag ha mitt oranga schabrak, och jag har en del att fokusera på. jag ska se till att ta ut svängarna så han verkligen får tid att se hindrerna men ändå inte för mycket tid så han börjar tänka och hålla på. sen måste jag verkligen tänka på att hålla ner mina sporrar, han tål dom inte riktigt, om man säger så ;)
 
sen måste jag bara säga ett rejält stort grattis till Josefina Wikman som blev Klubbmästare 2012 i dressyr på ponny, hon red super bra ! hon red upp L:C1 och slutade på 61,11%. go girl ! :)
 
 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :