Svenska Hollywood-fruar

JODU CLARA ! IDAG SKA JAG OCH MAMMA KOLLA PÅ DET :D
 
dagen har varit helt okej, red ut med clara och min ponny var helt sprallig av sig, verkligen. han ska nog aldrig få stå 3 dagar igen, hahahaha :) men jag taggar nu inför KM och slipar lite på lite skänkelläge osv, bara sånnadär småsaker som har stor betydelse !
 
jag och mamma har gjort pizza, sånna där som det där tacosförteaget säljer, kommer inte ihåg vad dom heter :O dom iaf, och ja, jag har köttbullar på min pizza, det är så jäkla gott :D
 
idag hade vi orientering i skolan, och det gick helt okej. jag och wilma är bara bäst, efter det hade vi elevensval och jag har valt hemkunskap så vi gjorde kladdkakemuffins (Y) riktig stor tumme-upp till den ! det var nästan så jag tror att jag skulle inte ha börjat smaka, för man kunde knappt sluta -.-
 
och jag slänger in en bild på mig & världens bästa tjej som alltid får en att må' bra
 
 

KOMMENTARER


Mums, vad gott med hemagjord pizza <3

2012-09-25 // 21:14:53
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :