klubbmästerskapen i hoppning

måste börja med att tacka min käre vän Ella Nilsén som hjälpt mig genom denna dag som fantastisk coach och för att jag fick låna Shade! puss på dig vännen ! 
 
till dagen då, detta va nog det stressigaste jag någonsin gjort! eftersom det va bara en klubbtävling så va det inte så många mellan.
men började med att hoppa en clear round på Shade 90 cm -0 fel ! 
kändes verkligen jättebra! kändes inte alls om jag red på henne för fjärde gången! 
 
sen av & upp på Nicki. hann skritta och ta 2 travsteg sen sa dom att banan va öppen så in, gå banan, ut, rid. 
Ella red fram Shade till andra klassen så jag kunde ha tid att rida Nicki.
Shade startade först av mig (hehe) gick jättebra där också men hon va lite smått galen i denna klass.
sög sig mot hindren, men klarade dom! -0 fel. 
 
ut, upp på Nicki. hade en mellan mig och mig så fick skynda mig. men fick ju så klart extra minuter på mig. 
hade psyket med mig och det kändes som att det skulle gå bra!  hoppade banan klockrent och fick 0 fel där å!
 
haha va vart det då? omhoppning mellan mig och mig själv :D
Nicki först -nolla!!
Shade -4 fel
rev sista hindret då hon sög sig mot. 
 
men suuuper nöjd över båda och Clara Ringsén och Janniek blev klubbmästare på Bjursås Ridklubb 2012! 
häftig känsla att svänga på Shade, med heela tiden! Jag och mig själv kom 1a och 2a.
 
sover gott inatt! Lyckad dag med andra ord! 
 
 

KOMMENTARER


Erica

Du är duktig du ! :-)

2012-10-01 // 18:17:18
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :