105 cm

Shit va nöjd jag är över hoppträningen ! Även fast han fortfarande provar mig lite då & då, så börjar det verkligen ta sig. Jag har kommit på att jag måste sätta en jätte stor galopp i han för att han inte ska "titta" på murar, grindar osv. Men grejen är den att han kan det, han vet vad han ska göra, han bara töntar sig lite ;)
 
Hoppade kombination idag, gud va bra det gick ! Den låg på typ 80-90 och den bakre (B) låg på 105 cm !!! Snacka om jag är glad, förut vågade jag inte ens hoppa 70 cm, och vipps så har man hoppat komb på typ 80-90 cm. Det går ju riktigt jäkla bra nu !
 
Lite bilder kommer senare, och jag somnar med ett leénde på läpparna. Sååååå jäkla glad, min älskling ♥
 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :