Våran tävlingssäsong 2012

Första tävlingen 2012?
I Orsa 6e april 80 och 90. Stilhoppning i 90 och vinst på 48 poäng! och felfri i 80.
 
 
Bästa tävlingen 2012?
I Storbyn då vi debuterade L:C och vann ! <3 
Vilka hästar/ponnys tävlade du? Janniek
.
Vad för klasser tävlade du? L:D, LC, LC+5, LB många i Avd. B
Hur många vinster? 3 vinst
Hur många placeringar? 5 tror jag
 
Vann du något täcke? Jao, ett rött ;)
Vad hade du för mål 2012? Att komma upp i Avd. A i några klasser
Uppnådde du dem? Yes!
 
Vad är målen för 2013?
Tävla L:C och L:B och ta placeringar
Bästa tävlings arrangören 2012? Orsa & Rättvik
Varför? Rättvik- Stort ridhus (körhall) stor framridning
Orsa- Framhoppning på egen bana, "travbana" runt anläggningen där man kunde rida fram
Något speciellt minne från 2012?
KM, Tävlade Nicki och Shade. upp och ner från olika hästar. red fortare med Shade men tyvärr 4 fel.
vann med Nicki. på ärevarvet på Km klassen va jag så stolt över henne och mig och min prestation så det kom nåån glädjetår <3
 
Min tävlingsutrustning? Hjälm: Svart GPA
Håruppsättning: Hästsvans Skjorta: Jacson Kavaj: Tröja Ridvantar: JW
Ridbyxor: CRW kanske
Ridstrumpor: HV Polo
Ridstövlar: Jump från Börjes
 
Hästen/ponnyns tävlingsutrustning? Träns: Dyonträns
Pannband: Dyón Schabrak: Alltid olika :D oftast HV Polo elr Eskadron Bicolor
Sadel: Globus
Pad: Showmaster
Sadelgjord: Svängd sadelgjord från Glaridge House
Stigbyglar: Ledade fråm Mark Todd
 
Vilken klubb tävlade du för 2012?
Bjursås Ridklubb
Vilken klubb kommer du tävla för 2013? Bjursås Ridklubb
Har du ridit i något lag 2012? Nope
 
Ska du rida i något lag 2013? Hoppas och håller tummarna så vi får ihop ekipage
Vilken/vilka tränade du för 2012? Oftast pappa, mamma annars Tina Lundin och Linda Lejon
Ska du fortsätta med det 2013?
Jao!
Har du tävlat i någon ny gren 2012? Nope
Ska du tävla någon ny gren 2013? Nope
Vad har du för förväntningar på året 2013? Att det ska ännu bättre än detta år ! <3
och att jag och Nicki ska få det ännu roligare tsm!
 
 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :