sitter på en stol i köket

jahapp, ingen ridning idag alltså. Skrutten själv har klantat sig lite och trampat av sig en sko...
jaja hon får chilledilla lite till då. höhö. men shit har inget att göra ?
 
kollade klart på True Blood igår. NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
vad ska jag nu kolla på liksom? äh no problemo bro.
Vampire Diaries har en ny säsong ;P jag vet inte riktigt vad det e med mig. jag kollar på True Blood, Vampire Diaries och Twilight. say whut? dras jag till vampyrer elr ..? jaja är de bra, kollar jag på det.
sen när man kollat på allt detta så sitter man liksom och jämför alla grejer som de gör. gå i solen och hablahabla.
knappt ngn grej som är lika ;)
 
men aja jag ska återgå till att sitta på en stol i köket. YOLO you know
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :