hatar sånna som dom

herregud, vilken dag det har varit ! dagens började med att gå upp 05.30... eller ja, alarmet gick då men jag gick upp 06.00, hehehe. då åkte jag till Stokes och mockade, packade höpåsar och allt sånt som ska göras. det var grymt skönt att ha det gjort ! men jag gör nog inte om det ;)
 
sen när vi åkte från stallet t skolan så åkte clara med oss till skolan. lämnade av trunken i lärarrummet och sen mot spanskan... NÄMEN HEJ OCH VÄLKOMMEN F-! så kände jag mig verkligen inför glosförhöret... jag tränar ju och så *host*, men det skiter sig aldrig. Men, jag fyllde i allt och på någon gissade jag bara. sen var det hemkunskap, lunch och 1 timmes rast :) det gillar jag grymt mycket !
 
lite innan två hoppade vi in i bilarna och åkte till västra skolan och lirade lite innebandy ;) vann första matchen mot västra skolan med 16-0 ! andra matchen spelade vi mot söderbaumska, och den förlorade vi med 4-3.... surt! sen var det bara att tagga om till 96 träning inför SM i helgen.
 
men där i mellan skulle jag ju såklart äta, och det slutade med Max. dom hade bara en kassa öppen, och det var mycket folk. jag var ju lite stressad..... men då kommer en kille och en man och tränger sig före mig och paret bakom mig börjar säga åt han, men personalen sa ingenting, dom bara stod där. när killen & mannen har betalat så ställer dom sig på sidan och låter mig beställa, och då frågar paret bakom "varför tränger du dig?", och vet ni vad han svarade !? jag orkar inte vänta. bitch please, tänkte jag för mig själv. eftersom både mannen och killen luktade rök och såg inte så fräscha ut så höll jag fast min plånbok och min iPhone.... när kvinnan från paret ska gå på toa så säger killen som trängde sig "dra åt helvete du med"....... jag tänkte för mig själv "om dom här börjar slåss, så springer jag bara ut till pappa i bilen".. vilka människor det ska finnas ? snälla någon, lite bättre attityd borde man ha än att tränga sig före en tonårstjej. och jag sa ingenting för att då skulle jag förmodligen fått ett blått öga.
 

nej, det här har varit en dag med sina ups & downs, imorgon tar vi nya tag <3
 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :