de e fan kallt

usssss! 2 minus och det känns som jag kommer gå i ide redan. usch va kallt det va idag, blåsigt å..
men jag och Emmy tog oss en tur ut i skogen. Nicki va lite trött idag, men det stoppade inte henne från
att pinna på och trava och galoppsa :)
 
imon spelar vi Skol-DM. shiet :o va ett tag sen nu.
 
imon lägger jag upp ett inlägg om en lista på tävlingssäsongen 2012 ;)
ligger på tidsinst. så ni får hålla koll lite grann.
på söndag så ska jag och Nicki *finally* gå upp och skutta lite i ridhuset!
NU va det ett tag sedan! verkligen längtat efter att få hoppa nu.
ska testa hacket. ska be mamma filma/fota så ni kan få njuta av bilderna efter 3 veckors vila från hoppning.
en piggelin kanske susar runt i ridhuset ?
bjuder på en bild på fullt normala jag

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :