SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

Fråga :
Har du hittat på mycket nu hittils under denna härliga långhelg? :)
Svar :
Båda vi två var ju ute på lite äventyr, hehe. Annars har det varit rätt så lugnt skulle man kunna säga :)

Fråga :
Och brukar du doppa choklad i mjölk eller är det bara konstigt;)?

Svar :
Tja, konstigt är det nog inte. Men det låter supergott :D

Fråga :
Skulle ni inte skriva om va ni har åkt och gjort idag? Nyfiken jue ;)
Svar :
Det vi gjorde va att provrida en ponny åt mig (Emmy).

Fråga :
Alla: Pojkvän? Alla: Hur många förhållanden har ni haft? (Var & en då)
Alla: Favorit mat? (:

Svar :
Clara svarar : Jag har inte haft ngt seriöst förhållande ;) Favorit maten är tacooos.
Emmy svarar : Ingen just nu. 2 som har varit seriöst. Min favorit mat är nog fläskfilé och klyftpotatis.

Fråga :
Båda: häst/ponny, Hoppning/dressyr, Lami cell/kingsland, Lång man/kort man/stubbad man, Travhäst/islandshäst



Fråga :
Båda: kommer ni ha någon tävling på eran blogg ?
Clara: Hur många djur har du av varje sort? Tex. 2 hundar och en häst.
Emmy: Dig vet jag allt om, men jag kan ju be dig göra det här: vad heter alla hästar på din ridskola?
Båda: vilken är eran favoritlåt?

Svar :
Det kommer en tävling snart ! Så håll utkik :)
Clara svarar : Jag har just nu 5 kaniner, 2 hästar (en är pappas) och 2 hundar, rasen Pumi. Men hade 15 kaniner ett tag... och det va rätt jobbigt! MIN favorit låt är nog Whistle med Flo rida elr Rock 'n' Roll med Skrillex ;P
Emmy svarar : Oj, så du vill verkligen veta alla ? ;) Aja, här kommer dom.. Missy, Kris, Pexy, Prinsen, Ringo, Kastoni, Turf, Shakespear, Madde, Sissi. Min favorit låt är nog samma som Clara, Flo-Rida med Whistle !

KOMMENTARER


Super cool blogg asså!

jag har frågestund på min blogg! fråga gärna något! kram! <3

http://lilso.se/2012/may/tankte-ha-en-spontan-fragestund.html#comment

2012-05-20 // 16:30:20
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :