smartiies

IGÅR trampade Nícki av sig en framsko. hon stod med huvudet nere och åt gräs så hon såg inte att jag kom så hon släängde sig iväg -Och tramapde av sig en sko -.-'

och IGÅR hade Spotten också trampat av sig en sko. Me innan jag hoppade igår så slog mamma på skon. men hon filmade ingenting för hon ville hjälpa mig lite mer ist för att vara inne i att filma. men på LÖRDAG filmar hon iaf 90, 95 ;)

och nu när jag släppte do mpå gräs så gick Spotten bara iväg när jag höll i hnm i grimskaftet. *Bulldoser*
han lyssnar aldrig på mig jag rycker lite i grimskaftet så han ska få lite repekt, men nej då, vadåååååå förstååår inte vad duuuu menar..... åh så seg som han är trampade han av grimskaftet -.-

men jaaaaa Nicki lyssnar då iaf, ibland liite väl mke ;)

Grattis till min MAMA idag ! Bakat ngt smaskigt till henne ^^




KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :