Missy & jag

Tjenare ! Har tävlar en clear round idag uppe på ridklubben och Missy var helt underbar. Långt över mina förväntningar. Hon skötte sig galant på framridningen, sen tycker hon ju att det är kul och hoppa och hon är inte så gammal så hon tar ju väldigt stora & höga språng. Det gör henne väll lite speciell, men hon var helt underbar som sagt :) Så en gul rosett fick jag med mig hem och jag är så himla nöjd med hennes insats att jag skulle kunna ha åkt hem efter framridningen för hon var så fin ! Min tjej ♥ Jag hoppas 50 cm för att jag hade bara ridit henne 1 gång innan och det var på markarbetet i tisdags. Så det här var verkligen långt över mina förväntingar !

Och såklart så var fina Clara med mig & fotade !

















För er som undrar varför jag håller ut handen så mycket så var det för att påminna henne om att hon skulle svänga så hon inte skulle hoppa ut i collektingring (stavning).



Stolta !




KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :