drar t staden

ska ckecka in lite snygga kläder på stan, kanske jag får med mig en påse elr två??
WHO KNOWS? :o
men man måste ju hänga med i modet så kanske blir en "enkel" topp elr ett par färgade jeans. skulle egentligen kolla på skor också.. skulle vilja ha ett par snygga skor med lite klack på ;)



Taggar hoppträning i eftermiddag, i brun(a) sadel(ar). det va nämlige så att vi provade lite nya sadlar igår och hittade 2 st som vi ska testa lite mer. så får vi se om dom passar. då min stübben sadel har blivit ALLDELES för liten! får knappt plats med rumpan. hatar min Stübben stenhård, får ont i rumpan när jag ridit ut, för att man sitter ner så mkt...

Den här sadeln är så GRYMT skön! dör så fort jag sitter i den, och det är en av dom jag håller på att testa


ciao! /Clara


KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :