Vinnare är Clara Ringsén och Janniek för Bjursås Ridklubb!

troddde att jag skulle EXPLODERA av glädje när jag hörde det i högtalarna GAAAAAAAAAAAH!
FÖRSTA gången jag startar i Avd. A på L:C och jag VINNER kan ju inte blir mera lyckat än så elle?! :D
 
men en liten fail gjorde vi, skulle ha sväng in mellan 2 hinder men Nicki missförstod mig och gick på hindret bakifrån (oxer) och petade ner dens bakbom men vi körde på igen och går dubbel nolla och VINNER! sjukt stolt över oss båda.
 
men i L:C+5 så va hon trött och hade säkert lite mjölksyra i kroppen och orkade inte hålla ihop sig och komma tillbaka och hålla fokus. så vi rev en bakbom på ett hinder där jag kom jääätteefter! och sen så sprang hon brevid ett plank.. kände inte riktigt igen henne hon kändes lite konstig. liksom dra mot hindret och sen tveka och spring och ja...
 
men har film och kort från tävlingen, har bara inte lagt in det på datorn gör det senare idag ;)
 
 
tur med vädret hade vi oxå, som TUR va!!!!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :