Success no 2 hoppträning

jag å mamma va med på hoppträningen idag. mamma på Stokes och pappa red dessutom dressyr efteråt på samma tränare ;) så det va en person som hade lagt ut en status på fb, det va nog ''kändis familjen'' som lockade oss till läktaren. HAHA. bara för att vi är den ända familjen som är hästfolk rakt igenom, typ. nej men alla som rider alltså ;) haha. 
 
vi hoppade serie på långsidan. och hon slog sig en gång och vi fick avbryta just den gången men gången efter så lärde hon sig på misstaget och hoppade  vääärldens språng. och min tränare sa att 
-Du inser inte hur bra häst du har Clara, KLAPPA HENNE NU! 
känns ju rätt bra att få höra sånt må jag säga! ända kruxet va att hon blev lite osäker emellanåt och att vi inte riktigt höll linjen i höger varv. alla hade lite svårare i höger varv.. men VI FIXADE DET ! 
 
imon blir det lite lättare pass ut + att hon ska tvättas! + att allt ska packas + att transporten ska fram + att den ska packas.......
 
ledsen för den dåliga updaten idag.. <3
mitt tidigare inlägg idag försvann och det jag skrev för en timme sen råkade jah klicka bort -.-
 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :