Första dressyrpasset !

Hejsan alla ! Inatt sov jag hos Clara. Idag har jag ridit första dressyrpasset på Stokes och efter det blev det en liten tur i skogen. På banan var han helt magisk !! Vi red på banan i ungefär 20 minuter sen tog vi ett varv på elljusspåret. Vi galopperade i en uppförsbacke och man såg på han att han älskade det ! Han blev grymt taggad av att vara ute, fast taggad på det bra sättet. Det bara sprutade energi ur honom ! Imorgon ska jag & Clara ta en liten skrittur med dom bara. På tisdag ska jag promenera honom och på onsdag är det nationaldag så då ska jag nog ut till elljusspåret eller något sånt. Kanske en lite längre tur :) Sen får vi se vad han ska göra resten av veckan ;)

/ Emmy


KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :