Mix Megapol -För fan

NU är jag så sjukt trött på Mix Megapol, jag förstår inte att dom inte förstår att människor vill inte höra samma låtae om och om och om och om och om IGEN. PLEASE, snälla, por favor?! folk vill ha nytt, folk vill inte höra samma låtar i 2 års tid om & omomomomomomom igen. IAF inte jag, det kan jag lugnt säga. 
är så sjukt trött på dessa låtar
 
Man in the mirror. <--- spela några nya MJ låtar ?! tex This is it, den är bra??
Dancing on my own <-- trött på den
Hang with me. <-- trött på den
Dansa pausa  <--- Redan trött på den även fast den kom i år. varför? jo för att de spelar den 24/7
Some die young <-- TRÖTT på den
You learn.  <--- denna låten har gått konstant på radion i miiiinst 2 års tid...! trött.på.den.
 
har verkligen lust att stänga av radion elr kanske dra ner den från hyllan och hoppa och skrika som om jag va Hulk-woman?! skulle kännas rätt skönt egentligen.. ;))
 
det här är vad JAG tkr. + att det finns 1000 till. varför jag fortfarande lyssnar på Rix FM? jo för VISSA saker är roliga , tex chans till romans, hemliga röster... och VISSA låtar är bra. ÄN så länge iaf. innan de blir ut tjatade.. 
 
detta är MINA åsikter. punkt. 
 
DE ÄNDA tillfället jag lyssnar på denna radiokanal är när jag är ute i stallet. även fast jag inte har radion på så länge så hör jag ju dessa låtar, konstant, varje, varje, dag.. pust..  
 
kanske stänger av radion nästa gång.....? 
ja det gör jag nog...............
 
 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :