Ärlighet

Idag ska jag skriva precis hur dagens ridpass gick. Det gick skit. Rakt ut sagt, inga lögner.
 
Vi skulle rida på travbanan och han sprang bara iväg. Lyssnade inte på mig för 5 öre. I fortsättningen blir det stången när vi rider ut. Jag har bara haft han trotsallt i 1,5 månad så jag känner ju inte han ut till 110% än. Så tills dess blir det att rida ut på stången.
 
Men tillbaka till dagens ridtur. Han lyssnade verkligen inte på mig. Han drog i väg hela tiden, i varenda gångart och vägrade att stå stilla. Saken är ju den att det blir ju bara kul tycker han, men det är nog lite för kul. Vi fick ha lite "terapi" med honom. Stokes har väldigt svårt för att stå stilla. När jag skriver väldigt, så menar jag verkligen väldigt. Så imorgon blir det att rida dressyr på banan. Då ska han få jobba. Min lilla farbror, oavsett hur dryg du är, så älskar jag dig ändå <3
 
Och nej, det här är inte mitt killer inlägg, det kommer senare :)

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :