jag tror att jag har flyttat in i ridstövlarna

har absolut ingenting att göra för tillfället, väntar på att min broder ska vakna och då blir det att göra food. är hungrig nu, men ändå inte. sen så tog jag mig bort till pianot och spelade en truddelutt och sen gick jag ut i köket och drog på mig ridstövlarna, kanske gjorde det för 20 min sedan, och dom sitter fortfarande kvar på fotarna. dom är ju såååå sköna!! tror inte att jag någonsin kmr att ta av dom.... ^^
sen får vi se om den där damen med fläckar på kroppen och vind i håret vill komma till mig i hagen idag, elr om hon kmr retas med mig och springa som en idiot... :| we'll see what happens..
Här är dom, mjuka och sköna + att det är superbra med snörning där fram, så man kan reglera "tjockleken" ;)
/Clara

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :