hmm...redan uppe..?

klockan är bara halv nio, och jag är redan uppe.. fullt påklädd och teven är på -.- inte bra asså, det är sportlov...got damit! sov människa! men nej då klockan 8 så hoppar Ställa ner från sängen, DÅ vaknar man ju såklart. och det va ju inte så konstigt, hon ligger precis vid min mage och mitt face, klart att jag vaknar!!! men dagens planer blir att rida en PIGG PONNY (troligtvis iaf).. får väl se hur det går. skulle ju ha testat Dy'on tränset idag tänkte jag, MEN DET GÅR JU INTE! jävla skit, det va ju klart att det skulle vara för litet!!! bajs också... men jag kanske får testa ridstövlarna, om vädret tillåter. men det blir nog inte läderskydden, de vill jag spara tills första starten för i år!!
då kanske det går extra bra! :D
/Clara

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :