Great news!!!!

Det va superskönt att va ute och rida, testade nys västen och ridstövlarna och tyglarna! Red i t.shirt, tjocktröja och västen och DET va varmt! yes, härligt våren är äntligen häääääär! precis innan jag kommit tbx så får jag ett sms av mamma, "Vi får byta tränset!" WHOOOOOOHOOOOOO!!!!!!!!!!!! Ett Dy'on träns strl cob blir det då! bara inte det är för stort ist... då blir jag fan föebannad!  Och ridstövlarna va ju så klart ovana så de va lite stela men precis som alla andra ridstövlar så kmr de jus att forma sig efter mig ;) och dessa tyglar jag köpte kostade bara 99 kr på Eurohorse (mässan) skit samma och de va billiga jag äääälskar sånna där tyglar! original tyglar med 4 "ränder" ganska stela, men det är det jag tycker om <3
Lite bilder från turen :)
/Clara

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :