Det blev en tur med Ella

häääärlig och skön dag uppe på hästryggen idag också! red långt idag med Ella och Shade. Pigg Shade och Nicki hakade på så klart, hon vill ju inte hamna bakom ;) och när jag skulle möta Ella så fastnade jag och Nicki lite grann...så där som hon brukar hålla på..... vet inte vad hon höll på med, vi har fastnat där några ggr i rad nu. Hon bara vänder fort som bara den och sedan vägrar att lyssna på att man drar i tygeln, sen lägger man till ytterskänkeln, men hon bara går åt sidan och lättar lite från marken. stegrar yttepyttelite och sen åt sidan. så det blir som ett steg framåt 2-5 steg bakåt .... åh, blir så trött på henne ibland. Jag och Ella va ute och red på Damp1 och Damp2, det va iaf vad vi kom framtill ;) men det va ju såååå skönt ute så jag ville nästan inte gå in, stannade ute och fixade lite.
Heeeeej då bloggäääään ses seeenare <3
/Clara

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :