flashbacks from 2012

herregud vad mycket jag har varit med om detta året. jag provred för första gången en häst, det var i mars. den 1 juni fick jag min första ponny, mitt solsken i min vardag. jag har även lagt grunden till denna bloggen med världens mest underbara människa <3  
 
första gången jag provred en häst visste jag ju knappt hur man "skulle göra". vad man gjorde på en provridning osv. men som tur va så hade jag med mig mamma, erica och clara. hade ju inte klarat mig utan dom !
 
den 1 juni 2012 fick jag även min första ponny. jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva känslan, den går liksom inte att sätta ord på den. han stod där, med rosett och allt runt halsen. världens finaste, munsboro stokes <3
 
i februari 2012 la jag och Clara grunden för denna bloggen. jag kan bara säga att jag älskar verkligen den här människan, ingen människa kan få mig på så bra humör som hon kan. innan jag träffade henne vet jag faktiskt inte vad jag höll på med.....
 
det här är nog dom 3 största minnerna från 2012, såklart finns det flera, men dom här är dom som jag kommer ihåg starkast utav alla. jag vill tack alla nära och kära för detta år och hoppas att ni laddar om inför 2012 som ska bli ännu bättre !!!
 
/ Emmy

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :