Alla nattade

Nicki, Spotten, Stokes, Sockan och ja alla de andra har fått kvällsmat, mumma hö och mys täcken.

Men själv här inne i soffan har jag huggit in på en Aladdinask!! Yummy.
Nicki gick super fint idag. Lite skänkelvikningar hit och dit. Jag har ganska svårt för att sitta rakt och mitt i sadeln. Tyglarna glider gärna ngn extra cm och då åker armen ner på låret och puttar över mig på fel sida.. Överkroppen lutar sig gärna framåt, och stannar där. Spelar ingen roll hur många ggr jag säger åt den att stanna där, den åker fram ändå ;) det är nästan bara i traven.

Annars har Nickis galopp blivit såååå härlig!! Fluff & mjuk<3 asum.

Det jag oxå skulle fixa inför 2013 va en praoplats, på Norells :) och det gick galant! :D
/Clara


KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :