Tänk på detta !

Jag vet att man kan känns sig ful och oälskad vissa dagar, men så är det inte. Det finns alltid någon där ute som tar dig för den du är, som älskar dig från botten till toppen. Så till er tjejer som känner ångest över att ni inte har en fotomodells kropp, äh fuck that shit. Alla är precis lika värda, oavsett om man är rik eller fattig, lång eller kort. Jag kan ju säga att i början av högstadiet vågade jag nästan inte ens ha på mig mjukisbyxor. Jag kunde känna mig tjock och sånt, men nu går jag i dom jeansen jag vill, i det linnet jag vill och i dom skorna jag vill. Strong girl.
 
Jag vill bara komma fram till att sluta gå efter sjuka ideal och normer som alla säger. Men jag sitter inte och säger att om man vill gå ner några kilon för hälsans skull så är det inte fel ! Men, man ska vara den man vill vara. Man ska sticka ut, va tuff, va dig själv. Va lite galen, bjud på dig själv och le åt dina fiender, det kommer att förstöra dom från insidan och utåt. 
 
Låt inte killar kalla er för nedvärderande saker eller behandla er som om dom ägde er. Va fri, gör vad ni vill. För jag tänker inte sitta här och inte tro på mig själv. Jag tänker vara stark, från insidan till utsidan. Jag tänker bygga upp en mur som ingen kommer kunna ta sig igenom, run this world girls.
 
/ Emmy
 
 
 

 

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :